Recenze (291)
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Porad vysoky nadstandard, nicmene prvni a druha serie byly o chlup lepsi, bylo vice tajemna a mene akce. Ta akcni dejova linka s Rusy byla tak trochu navic. Ale zase hodnotim styl a humor cele treti serie.
Rocketman (2019)
Dobry muzikal, asi i dost uprimny, nicmene podle recenzi jsem cekal vic. Idealni sledovat za destiveho odpoledne doma na kanapi.
Pravdivý příběh Juliana Assange (2012) (TV film)
Zadne veledilo, ale mne se libilo. Realisiticke a necekane napinave. A vysvetluje motivy jednani Juliana Assange.
Grand Prix (1966)
Klasika z dob, kdy nebyla emancipace, filmy byly opravdove a ne rizene marketingem a mohli jste se ztotoznit s realnosti deje. Kvuli romantickym vsuvkam davam o 1 hvezdicku mene, ale stejnak klasika!
Bajkeři (2017)
Tak to je uplne zbytecny film. Davam 1 hvezdu za hudbu a druhou za zabery prirody. Bez hercu by to ale bylo lepsi.
Rapl - Série 2 (2019) (série)
Oproti prvni serii sestup smerem dolu. Pokusy o cerny humor a sarkasmus ve vetsine pripade nefunguji. Tvurci se meli drzet osvedcene sablony z prvni serie. Je to skoda, protoze v nekterych chvilich Rapl II fungoval dobre a motiv Cerne hory byl super napad. Snad nebude treti serie.
Babylon Berlín - Série 2 (2017) (série)
V ramci televizinich serialu to lepsi, napinavy a nesmirne zajimavy obraz mezivalecneho Berlina. Hodne me bavilo v nekterych pripadech ne uplne jasne rozdeleni na to, kdo je vlastne ten dobry a kdo je spatny.
Pravidla pomsty (2018)
Cekal jsem docela spatny film podle komentaru, ale bylo to prijemne prekvapeni. Herecke vykony trochu toporne, ale zajmavy namet a ne uplne korektni zapletky, Nejdriv jsem sledoval jenom tak bokem pri praci a nakonec jsem musel sledovat cele.
Venom (2018)
Blbost, ze uz vetsi byt nemuze.Jeden z mala filmu, ktere jsem mel problem dokoukat. To by snad melo byt trestne za tohle utracet penize....:o)))
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Klasika, klasika, jedna z nejlepsich komeddii vubec.