Recenze (291)
Chata na prodej (2018)
Skvele natoceny obrazek typickych trapnych situaci rodinneho zivota, zasazene do ceskych realii. Mne se hodne libilo.
Soumrak mrtvých (2004)
Je to obcas legrace, ale az tak moc velka blbost, ze je tezke vydrzet divat se na to celou dobu. Nicmene 3 body jsou hlavne za vtipnou nekorektnost.
Hořící Mississippi (1988)
Opravdu silny film o nasilne historii. Must to see.
7 životů (2017)
Tak takhle dobry akcnak jsem uz dlouho nevidel, chytra konstrukce, neuveritelna krvava jizda, zadne ohledy. A trochu nelogicnosti nakonec nevadilo.
Nejtemnější hodina (2017)
Opravdu dobry film. Oldman ve sve zivotni roli. Nikdy by me nenapadlo jak napinave se da natocit zivot politika. Jednoznacne doporuceni pro vsechny. Pozor nutno koukat v originalnim zneni.
Stará puška (1975)
Stara dobra francouzska skola. Film, jaky se dneska netoci.
Kvarteto (2017)
Tak trochu blabol, vykonstruovane dialogy, nicmene dobra hudba a zabery Olomouce. V podstate nema cenu na tento film koukat..
Ztraceni ve vesmíru (2018) (seriál)
Dost schematicke, ale nicmene dobre se na to kouka a dokaze byt napinave kdyz uz zacnou nudit komunikace mezi lidmi. pro ukraceni dlouhe chvile dobry kandidat.
Metanol (2018) (TV film)
Prekvapive dobre, napinave a navrch pravdive. Jednoznacne doporuceni.
Wind River (2017)
Takova povedena americka variace na severske detektivky. Drsne, mrazive, dobre vygradovane. Jednoznacne doporuceni.