Recenze (108)
Na život a na smrt (2013)
WAUWAUWAU
Muž z oceli (2013)
film má dobře našlápnuto,doufám že bude gradovat jako batman
Croodsovi (2013)
královsky sem se bavil
Pidihajzlík (2006)
s osobním důvodů musím dát 5 hvězd,když tenhle film viděli v práci(a že je nás tam hodně)tak mi začali říkat pidihajzlík
Pád Bílého domu (2013)
Ikdyž mě nic nepřekvapilo,stejně sem se bavil,výborná popcornová zábava
Zrození šampióna (2009)
hodně silný film:-)
Babovřesky (2013)
jestli vtom hledáte propracované postavy plno psychologie jste volové vy!!!!tento film je oddychovka a hlavně prdel,královsky sem se bavil
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
no comment,už teď se těším na 3:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Total Recall (2012)
na starej recall to sice nemá ale i tak potěší
Nedotknutelní (2011)
konečně komedie o něčem:-)