Recenze (108)
Partička (2011) (pořad)
občas slabší díly,ale klobouk dolů před improvizací.kam se na ně hrabe legendární ruská ruleta
Let číslo 93 (2006)
I po 11 letech to ve mě vyvolalo hodně silné emoce.
Na tuhle nemám (2010)
pekelně sem se bavil-vážně:-)
Kajínek (2010)
dlouho sem neviděl tak kvalitně a mistrně natočený ČESKÝ film
Expendables: Postradatelní (2010)
ano,ano,ano těším se dvojku
Ctihodný občan (2009)
ano,ano,ano.Na takový film sem už dlouho čekal
Pretty Woman (1990)
VÁŽNĚ NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDA
Cestující (2008)
půlku filmu sem bojoval s tím,že se mi chce spát¨.Poté se to začalo rozhýbávat a moje víčka přestaly chtít se zavírat,ale stejně sem usnul...
Na odstřel (2009)
tento film sem obchazel veeeelký obloukem,až kamáradka mi to pujčila pod "nátlakem",a nelitoval sem,že sem podlehl a děkoval ji...
Chuck (2007) (seriál)
nenechám si ujít ani jeden díl,nejlepší komediálně-akční seriál současnosti a mám dojem,že i minulosti