Poslední recenze (115)
Rychle a zběsile 6 (2013)
Jeden z najhorsich filmov roku 2013, ktore som mal moznost vidiet. Pripadal som si ako keby ma scenarista a reziser osobne urazal kedze si mysleli, ze im zozeriem 18 milovu runway pripadne vierohodnost desiatok rozhodnuti a momentov ktore sa vo filme odohrali. Chapem, ze toto nie je film ktory niekto berie prilis vazne ale kedze sa tak tvari a ja mam problem vypnut vyssie mozgove funkcie na zelanie, nemal som velmi na vyber. Pre mna rozhodne sklamanie aj napriek tomu, ze milujem rychle auta, pekne zeny a dobru akciu.
Megamysl (2010)
Jeden z najlepsich animovaných filmov ake som kedy videl. Preco? Rockova hudba tomu rozhodne pomohla ale hlavne koncept, ze dobro a zlo nemozu existovat samostatne. Myslim, ze pre deti velmi dobra lekcia.
Zprávař 2 - Legenda pokračuje (2013)
Prva cast mala nieco do seba - bola vtipna, Ron bol suknickar, sovinista a mal urcite kvality. V tomto novom to akosi cele slo dole vodou. Uz len teda to, ze pribeh z prvej casti sa neopakuje raz ale dva krat a ze tam je prilis vela vedlajsich dejových linii. Niekolko krat som chcel odist z kina hlavne ked bol na scene Steve Carell s Kristen Wiig. Par dobrych vtipov tuto dvojhodinovu trapnu komediu naozaj nezachrani.