Poslední recenze (21)
Paranormal Activity 4 (2012)
Čakal som od toho viac nakoľko mala pre mňa séria čoraz väčšiu hodnotu ale toto to pokazilo. Najviac som sa tešil na koniec a ten ma najviac sklamal. Škoda. Na piatu časť sa už neteším.
Iron Sky (2012)
Čakal som síce niečo iné ale bavilo ma to.dá sa na tom zabaviť a aj efektovo je to dobre zvládnuté.
Bitva o Los Angeles (2011)
Od začiatku po koniec len boj ktorý je chaoticky a graficky hnusný. V skicári by som to lepšie zvládol. Najväčšia kravina akú som kedy videl. Aj Titanic 2 bol lepší, ktorý bol aspoň vtipný.ODPAD