Recenze (183)
Transformers (2007)
Film ve svém žánru velmi zdařilý.V mých subjektivních očích bohužel klesá. Požaduji něco kapku duchaplnějšího a více překvapujícího. Hodnotím subjektivne za 2* a objektivne (pro tento styl filmu- máte-li rádi, tedy pro vás) bych dal i 4. Nu a z toho máme celkem pěkné středně nezaujaté ***
Zeitgeist: The Movie (2007)
Pokud budete brát tento zaujatý dokument s rezervou pár zajímavostí se dozvíte. Osboně jsem si pár nesmyslů všiml, ale nebylo jich moc.
Ajťáci (2006) (seriál)
Svěží nový seriál. Moc díky. Nejlepší je první díl druhé série. Už jsem dlouho neměl slzy ze smíchu.
Otravný chlap (2006)
Nádherně šíleně absurdní film. Naprosto souhlasím s Kafkovskou podobou.Nálepku sci-fi bych mu ovšem odlepil (použil bych spíše - mysteriózní). Myslím, že zde jde i osebeironii norů, kteří vědí, že o svých chaldných povahách. Hlavní ústředí, u kterého se Andrease snažili přesvědčit o krásách tohoto sterilního města, je totiž známá radince v Oslo. Hudba: Český filmový orchestr
Já, legenda (2007)
Teda takhle blbej film by jeden pohledal. 1. Will Smith není žádný vyjímečný herec, aby mohl diváka zaujmout na 100 minut. 2. Mnohem lépe a mnohem dříve byl už podobný film udělán (Quiet Earth) 3.Příšerný prvoplánový scénář. 4.nehorázně (holywoodsky) patetické
Hvězdný prach (2007)
Nečekaně dobrá podívaná. Ve výčtu žánru filmu by měla být rozhodně zmíněna i komedie. Herci přiození. Ať zlí anebo dobří. A 2 hlavní hvězdy filmu (myslím Roberta a Michell) jsou rozhodně úplně nejvíc nejlepší :-)
Parfém: Příběh vraha (2006)
Chtěl bych dát i pět, ale nějak se nemůžu vyrovnat s vrcholnou scénou filmu, která (aspoň si myslím) by měla být daleko magičtější (uvěřitelně).
Nebe (2002)
Velmi jsem se těšil na Tykwerův snímek, který jsem neviděl (po lole a Parfému)... ... koukám na úchvatné adorující komentáře a nevěřícně kroutím hlavou... Zoufalá Cate Blanchet se rozhodne zabít, ale místo lumpa to odnesou 4 nevinní lidé. Zato je vyslýcháná na stanici, kde se do ní z nepochopitelného (nebo hodně špatně zahraného- je to mizerný herec) důvodu zamiluje Giovanni Ribbis. Ona do něj ne (nebo je to taky špatná herečka?). A na závěr se dostanou vrtulníkem (který ukradnou nic netušícím 50 agentům italské policie na opuštěném kopci) do nebe. Pozor na bezmeznou adoraci milovaného režiséra. často zaslepuje oči.
Insomnie (2002)
Psychokrimi, které stírá polarizaci mezi hodným a zlým a několikrát nabízí střední cestu, která ovšem není zlatá. Můžete schovávat pravdu aniž by jste se zbláznili? A když vás ještě potká na Alijašce, kde člověk probdí celé noci kvůli tomu protivnému světlu. Pátou* srážím za jeden očividný kix!!! (Pokud se pletu, tak mě opravte). Jak mohla Hilary Swank najít 9mm kulku u vody. Pacino vypálil pouze jednu ránu, a ta zůstala v těle!!! +nějak nemůžu skousnout tu Williamsovu roli 65%
Americký táta (2005) (seriál)
Family Guy hodnotím 4*, ale tohle si zaslouží míň. Ano, pravda nevybíravě to kritizuje americkou společnost,ale co poslední dobou ne. Je to prostě odvárek s několika dobrými momenty a spoustou špatných (viz. ta trapná německá ryba). To kiwisip: titulky existují na : http://family-guy.czweb.org