Recenze (173)
Místo zločinu České Budějovice - Slunovrat (2023) (epizoda)
Zdejší hodnocení nechápu. Rozhodně mnohem lepší zápletka, obsazení i příběhy než kriminálka Modrava. Avšak na Bárdos si musím zvyknout. Jinak krimi předčila mé očekávání.
Avatar: The Way of Water (2022)
Opravdový filmový zážitek. :)
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Děj dost zvláštní, celé se to táhlo, nudilo mě to a bylo to nekonečné... Zdejší hodnocení nechápu.
Mimořádná událost (2022)
To byla zase blbost!
Někde mezi (2022)
Něco mezi 2 hvězdami a 3. Pomalý spád, chvílemi nuda šeď... Ale hezká příroda, příjemní herci.
Kudrnatá holka (1991)
Moc příjemný rodinný oddechový film s vtipnými i dojemnými prvky. Kelly Lynch moc milá. :)
Chata v horách (2012)
Tak tohle fakt ne!!! Nechápu zdejší hodnocení, protože takovou blbost jsem opravdu dlouho neviděla. Nestojí to za to. Odpad, jednoznačně!
Narozeninové přání (2017) (TV film)
Náhodně jsem na to narazila v televizi a protože mi herci přišli sympatičtí, nechala jsem to tam. Děj byl předvídatelný, nicméně byla to příjemná oddechovka. Tři hvězdy.
Nerve: Hra o život (2016)
Nikdy bych nevěřila, že takovému filmu o hře dám 4 hvězdy. Ale člověka to vtáhne do děje, prožívá s postavami jednotlivé úkoly, ze kterých někdy až mrazí... A skvělá Emma Roberts k tomu. :)
Čertoviny (2017)
Nechápu zdejší hodnocení. Tato pohádka předčila mé očekávání, byla moc povedená, herci dobře vybraní a dobře zahráli své role. Příroda krásná... Jednoznačné čtyři hvězdy. :)