Poslední recenze (62)
Paní Davisová (2023) (seriál)
Well, to bolo divné! Asi desaťkrát za diel som si hovoril že WTF, a neviem, či všetko úplne chápem. Ale rozhodne som si to užil. Zaujímavý mix viery v náboženstvo, technológiu ale aj samého seba. Damon Lindelof ukazuje, že seriály mu dosť dobre idú a po Watchmenoch a Leftovers (a vlastne aj Lost) prišiel s ďalším, ktorý vyvoláva veľa otázok, ale dokáže ich na konci dobre uzavrieť. Rozhodne to nie je seriál pre všetkých ale mne dosť sadol.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
V Bruggách bol a stále je jeden z mojich najobľúbenejších filmov a Tri billboardy kúsok za Ebbingom sa môžu sa kľudne postaviť vedľa neho. V celom filme nie je jediný herec ktorému by som niečo vytkol, a predovšetkým Frances McDormand a Sam Rockwell si to v ňom neskutočne dávajú. Film sa zaoberá ťažkými témami a občas je skoro až depresívny, ale zároveň som sa na ňom opakovane zasmial tak, že to museli počuť aj susedia. Martin McDonagh je neskutočný borec a ukazuje, že scenáristicky patrí k špičke. Je len prvý týždeň roka, ale budem veľmi prekvapený, ak Tri billbordy nebudem mať na konci roku v top desiatke.
Liga spravedlnosti (2017)
Ach jaj.