Poslední recenze (26)
Bolt - pes pro každý případ (2008)
Normálně bych dal 4*, pátou přidávám za zpracování ve 3D. Sice nijak oslňující efekty, ale celkový dojem to určitě zvedne.
Nouzový východ (2008)
Pěkné herecké výkony, ale děj příliš jednoduchý a konec se mi moc nelíbil. Navíc nechápu proč se děj nemohl odehrávat v dnešní době. Vždyť právě dneska žije životem hlavních hrdinů snad většina lidí.
Falco (2008)
Alkohol, rozchod a usmíření pořád dokola. V půlce filmu se začnete neuvěřitelně nudit a "zachrání" to jen skvělé písničky.