Poslední recenze (237)
Hostitel (2013)
4* dávám kvůli knize, která byla podle mého skvělá, film již méně, ale tak z nostalgie....
Muž z oceli (2013)
Bez debat nejlepší superman, co byl kdy natočen. Začátek na Kryptonu neměl jedinou chybičku, celý film pěkně utíkal, ale ke konci už mě trochu nebavil závěrečný boj se Zodem. Konečně je Clark Kent sexy chlap, i když se musím přiznat, že Henry Cavill byl nejlepší jako Tudorovec. Ani jsem předtím nekoukala na obsazení, takže mě mile překvapili oba tatínkové - Crowe a Costner, což jsou fešáci taky k pohledání :-). Zajímavý je i scénář, který s klasickým Supermanem, jak ho znám já nemá moc společného a o to to bylo zajímavější.
Úhel pohledu (2008)
Zajímavý námět a zajímavé zpracování, člověk je u toho celkem napjatý, páč v každé z příhod se dozví něco nového a příběh se neustále rozvíjí. Avšak ten americkej konec, to odpustit nemohu....
Poslední deníček (8)
Dark knight
Tenhle závěr filmu já prostě zbožňuju :-), mrazí mě pokaždý v zádech....