Recenze (207)
Bolt - pes pro každý případ (2008)
Rozprávok o zvieratách (či už animovaných alebo hraných) je ako húb po daždi a pomaly mi začínajú liezť na nervy. Zaujať môžu už ani nie tak originalitou príbehu, ale skôr originálnymi postavami, čo sa v Boltovi podarilo vo väčšej miere ako som predpokladal. Príbeh sa rozbehol veľmi dobre, ale ako to už chodí, tempo nevydržalo celý čas a v poslednej pol hodinke stráca dych a príliš sa zaoberá "znovunájdením strateného sebavedomia". Celkovo však klady prevyšujú zápory a keďže sa jedná o animák, tak dávam slabšie 4*.
Zataženo, občas trakaře (2009)
Ja vám ani neviem prečo, ale neustále sa mi zdalo, že tomu niečo chýba a ja stále nemôžem prísť na to ČO. Po grafickej stránke perfektné, dialógy a postavy boli taktiež výborné, hudbe nie je čo vytknúť a príbehu, ktorý bol príjemne strelený detto. Ako keby mi tam chýbal nejaký ten povestný piatky element, ktorý robí z bežného diela nezabudnuteľný filmový pôžitok. Zatiaľ hviezdy len 4. Možno to po opätovnom zhliadnutí zmením.
Divoška (2008)
Možno to bolo krásnou Emmou, ale ja som sa celkom bavil. Bola to síce teenagerská komédia, určená hlavne pre dievčatá, ale nebolo to až také zlé ako som očakával. Konanie postáv miestami dokonca dávalo zmysel a to nemôžem len tak prehliadnuť.
Brigádka (2007)
Veľmi pekné komediálne parafrázovanie bežného života.
Úsměvem ke štěstí (2007)
Úsmev stojí menej než elektrina a dáva viac svetla.
Spin (2005)
Hudba robí život lepším, jednoznačne!
Still Life (2005)
Uff, výborná atmosféra, miestami až hypnotizujúco Hitchcockovská. Tlieskam pánovi Knautzovi.
Cedulky (2008)
Príbeh hľadania lásky, bez jediného slova, medzi 2 hlavnými protagonistami. Jednoducho geniálne!
Mořská panna, Aquamarine (2006)
Film pre teenagerky ako vyšitý. Trápne dialógy o hľadaní lásky, mi priam trhali uši. Ani neviem prečo vlastne dávam 1*.
Autosalon (2005) (pořad)
Úplne presne to vystihol Karlos80. Myslím, že dodávať čokoľvek naviac, je zbytočné.