Recenze (207)
Rande na jednu noc (2008)
Výborná romantická komédia, ktorú dopĺňa úžasný výber a rozsah piesní.
Zombieland (2009)
S trochou nadsádzky by sa to dalo považovať za paródiu na I Am Legend, ale ono to vôbec nie je také prvoplánové, ako sa môže na prvý pohľad zdať. Obsadenie správnych hercov sa tvorcom dokonale podarilo a osadenstvo preživších sa výborne charakterovo dopĺňalo. Perfektný Bill Murray a jeho úloha samého seba bola proste dokonalá. Trošku mi tam chýbali lepšie masky, ale myslím, že takémuto formátu vôbec nevadí nižšia úroveň spracovania masiek, pretože to ešte pridáva na komickosti scén. Perfektne som sa bavil a určite si Zombieland v budúcnosti pozriem znovu.
Prokletý ostrov (2010)
Po pomaly sa rozbiehajúcom začiatku, ktorý ma miestami nudil, prišla stredná časť, ktorá svojou vyšinutosťou pripomínala Aronofského Requiem for a Dream, ktorá bola ale zaujímavejšia a nie až tak dohnaná do absurdna a preto (aspoň pre mňa) oveľa stráviteľnejšia. Nakoniec však prišiel záver, o ktorom sa väčšine ľudí ani len nesnívalo. Ja by som to popísal ako Memento rezané s K-PAXom. Celý film a hlavne mrazivú atmosféru dotvára kvalitná retrohudba a čo sa týka vizualizácie, tak film by si určite zaslúžil väčší rozpočet. Najvyššie hodnotenie nedám preto, že som sa nebál toľko, koľko som očakával, že sa budem báť.
Underworld: Vzpoura Lycanů (2009)
Prekvapivo som sa bavil viac ako pri "dvojke", keďže som čakal niečo oveľa horšie. Rhona celkom slušne zastúpila Kate a Bill Nighy to tam slušne rozprúdil. Akcia bola robená skôr na kvantitu ako na kvalitu, a preto dávam tak isto ako pri dvojke len 2*.
Planeta 51 (2009)
Filmu ako animáku tam stále niečo chýbalo. Možno to bol nedostatočne rozvinutý príbeh, pretože ako som tak pozeral, tak než som sa stačil poriadne vžiť do deja, už bol koniec. Pár vtipných hlášok a priemerné (aspoň na animovaný film) vizuálne spracovanie nestačí na uspokojenie môjho očakávania.
Moderní Popelka (2004)
Keď ste chorý a ležíte v horúčkach v posteli ako ja, tak sa vám budú filmy ako je tento aj celkom páčiť. Hillary a Chadovi to spolu celkom aj seklo.
LEGO: Clutch Powers zasahuje (2010)
Blbosť na n-tú. Absolútne nevyužitý potenciál, ktorý ma mrzí ešte o to viac, že na LEGO mám snáď len pekné spomienky z detstva. Dejová línia je nestála a skáče ako splašená koza (predsa utiekli 3 väzni). Jedna hviezda je za nostalgiu a druhá je za niektoré odkazy na iné filmy.
Na doživotí (2007) (seriál)
Seriál sa dočkal len jednej a pol sezóny, vďaka Bohu. Nie že by sa mi nepáčil, ale ... Seriál ťaží hlavne z toho, že hlavný hrdina chce pomstiť svoj ničím nezavinený pobyt za mrežami. Za túto "dovolenku" dostáva náhradu v podobe miliónov USD a celý seriál je vybudovaný len na extentrickosti hlavnej postavy (priznajme si, že krásne policajtky vidíme v každom US krimi seriáli). Takže časom by sa z neho stal šedý priemer, ktorý by nevedel ničím upútať a prilákať nových divákov a teda je dobre, že sa dočkal len tak málo častí, v ktorých si dokáže udržať nadpriemernosť.
Logorama (2009)
Výborný nápad, ktorý nebol dotiahnutý do úplného konca. Nebudem hodnotiť, či si to OSCARa zaslúži alebo nie, každopádne by ma zaujímalo, podľa čoho autori vyberali, ktoré značky sú na strane zla, ako McDonald, alebo neposlušný Haribo. Ak by niekto chcel, tak k videniu na www.garagetv.be/video-galerij/buzzing_bees/De_kortfilm_der_logo_s.aspx .