Poslední recenze (22)
Grimm (2011) (seriál)
Další oddechovka jest na světě. Za obsah si zasluhuje hvězdy dvě, vzhledem k dobrému nápadu přidávám hvězdu navíc. Ani neurazí, ani nenadchne ...
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Nemůžu dát ani o hvězdičku méně ... tohle je naprostá šílenost! Temnota, rozkoš, krvavá laguna a děsiví obyvatelé domu (ať už mrtví či živí ) vytváří spolu s trochou nadsázky velkolepou směsici téměř dokonalého horroru. Jsem nadšená a už dlouho mě nic tak neděsilo, a zároveň netěšilo jako tahle zprvu nenápadná, strašidelná podívaná! Rodinko mír s Vámi ... setkáme se v pekle! Přidávám ještě hodnocení celé 1. série, které jednoduše naplnilo všechna má očekávání a zhltla jsem to jedním dechem:). Trochu mě jen mrzí, že 2. série, už na tu první vůbec nenavazuje, ale zřejmě by už pokračování nedávalo smysl a mohlo by se pokazit. Herecké výkony byly výjimečné, a proto jsem ráda, že se v 2. sérii objeví i několik původních tváří, včetně mého neoblíbenějšího (koho by nedostal) Evana Peterse a ledovou Jessicu Lange:)). Po pár zhlédnutých dílech řady druhé, musím podotknout, že je snad ještě "hororovější", než řada první. I přesto, pro mě, ale pravé American Horror Story představuje spíše netradiční bláznivá rodinka v zvráceném bláznivém domě ... 1. série - brilantní !!!
Carrie (1976)
Je to přece CARRIE! Čekala jsem víc ...