Recenze (127)
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Nejlepší díl, zatím třidílné série. Humor, humor a zase humor. Nová postava Bucka je skvělá.
Ztraceni (2004) (seriál)
Pro mně kultovní a jeden z nejlépe natočených seriálů. Výborní herci, krásné prostředí a atmosféra, je to oč tu běží. Leč pravda, že atmosféra, zejména v posledních dílech dosti ztrácela. Ale co naplat, byly to krásné chvíle...
Hlídač č. 47 (2008)
Zasazení děje do pochmurné vesničky a celoročního, zimního hávu (Silent Hill), filmu jednoznačně prospělo a vybudovalo slušnou atmosféru. Roden odvedl dobrou práci a těžko si představit vhodnějšího herce pro tuto roli. Jeho hlavní sok Jiráček, byl naopak podprůměrný a mně nesympatický. Věčně kritizován hudební doprovod se mi v celku líbil a nevadilo, ani stálé opakování. Zbytečné bylo neustále přerušovaní děje vzpomínkami na válku. Slušný film 3*
menZONE (2012) (pořad)
Nechápu, jak můžete hodnotit po prvním odvysílaném dílu?! Ale budiž 2*
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Od tohoto filmu jsem nic nečekal a popravdě,taky jsem se ničeho velkého nedočkal. Žádná scéna mi neutkvěla v paměti,žádná hláška mne nerozesmála, jedině snad hudba mne dostatečně uspokojila. Naprosto zbytečný film. Lepší 2* P.s. K čemu byl ve filmu dobrý vztah kněze a panny?
Drive Angry (2011)
Všechno špatně. Nejhorší film s Nicolasem co jsem viděl. Hrozné herecké výkony, mizerné efekty, špatný scénař. Ve výsledku film, který s klidným svědomím vidět nemusíte.
Policejní akademie (1984)
První, nejlepší a přesto průmerná komedie.
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Kudla, co je kudla?
Pařba v Bangkoku (2011)
Nebýt závěrečné fotogalerie, nestál by film za vidění. Takto je to průměrná komedie na deštívé odpoledne. Moc absurdní, což filmu jednoznačně škodí.
Velká vánoční jízda (2011)
Příjemná vánoční podívaná. Je to vtipné, barevné, místy moc ukacené ale je to fajn, ideální rodinný film pro vánoční období. Ve srovnání s Kocourem v botách, je Velká vánoční jízda jednoznačný vítěz a pokud jsem dal kocourovi 2*, tady musím 4.