Recenze (160)
Fraška (1992)
Dlouho jsem se takhle nenasmála. Bezkonkonkurenčně jedno z nejlepších podaní o životě před i za oponou!
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Princ slouži jen jako předvoj pro sedmičku...všechno je v podstatě jen lehce naťuknuto,ale citlivě a tak, že to vlastně ani nenaštve. Vše se vyrovnává velkou dávkou vtipů a myslím, že vzniknul zatím nejvtipnější díl celé série.
Monty Pythonův létající cirkus (1969) (seriál)
Něco tak zábavného, drzého a praštěného se jen tak znovu neukáže.
Velký blázinec v malém hotelu (1999)
co to bylo?
Nora (2000)
Po filmu jako je tenhle mě vždy napadne jaká je vlastně filmařina krásná věc.
Extra život (1997)
Chvílemi trochu zbrklý děj (nebo mi to tak připadalo) ale jinak velmi neobvyklý film, kde mimo hlavních představitelů vybočuje naprosto ďábelská Holly Hunter
Charlieho andílci: Na plný pecky (2003)
O trochu horší než jednička, ale postava padlého anděla v podání Demi Moore byla tentokrát přínosem.
Charlieho andílci (2000)
Nepřemýšlet,nic nečakt,tupě zírat před sebe a v některých scenách možná zavřít i oči.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Co to je za brak? To jsi maloval ty, Listere? Rimmere, to je zrcadlo!
Dobrý Will Hunting (1997)
Přijemné herecké překvapení jak od Robina Williamse tak i Matta Damonda a bod i pro Bena Afflecka za společný scenář.