Recenze (160)
V pasti (2005)
Další důkaz o talentu Ellen Page (i když dnes samozřejmě už o jejích kvalitách nikdo nepochybuje). Jen chci poukázat, že málokdo dokáže zahrát pomstichtivou postavu,aby působila uvěřitelně a zároveň nezpůsobovala škubání koutků. Nelíbilo se mi sice jak film skončil (první co mě napadlo, když naběhly titulky bylo - To je jako všechno?!) a chvílemi se mi zdálo, že se to vleče, ale při scénách jako byla kastrace a pod. jsem děkovala, tomu kdo obsadil Ellen.
Milostná aféra (1994)
Nenápadně jsem se s tímto filmem přenesla do starých časů, kde opravdová láska překoná vše, říkalo se to tak, že? Ani si nejsem jistá proč, možná tu iuzi vytvořila Katharine Hepburn...Možná Warren Beatty, který v kombinaci s Anette Bening tuto iluzi dokonale završil. Je mi líto, že nemůžu dát vyšší hodnocení, ale úžasní herci taky nezachrání vše. Každopádně ve mně tento film vyvoval velmi zvláštní pocit a to hlavně jde,ne? Zasáhnout diváka.
Marley a já (2008)
Nemůžu popřít, že jsem k tomuhle filmu přistupovala s velkým předsudkem. Scénář jsem si promítla v hlavě už předem a připravila se na velkou dávku patosu. Film o tom jak si zamilovaný pár pořídí psa a zažívají spolu vtipné historky a vše se na závěr okoření obehraným happy-endem, kolikrát jsme tohle už viděli? Ale opravdu by mě nenapadlo, že to co začíná jako přijemná komedie a nenápadně proplouvá do rodinného dramatu ve mě vyvolá pocit "opravdového filmu", narozdíl od snímků,kde roztomilost psa zachraňuje mizerný scénář a ještě horšího režiséra. A kdyby mi něko řekl, že Owen Wilson loučící se se svým umírajícím psem ve mě nevyvolá potřebu smíchu, ba naopak pocit opravdového hereckého výkonu asi bych nevěřila a tak musím uznat, že ústřední dvojice mě potěšila stejně jako celý fim....sama to nechápu, ale je to tak.
Marie Stuartovna (1936)
Chvíli jsem uvažovala jestli se vůbec dodívám do konce,ale Katharine Hepburn je prostě "velká herečka" a jako taková dokázala zachránit slabá místa.
Vyfič! (2009)
Teda D. B. se ted opravdu činí. Po úžasných Grey Gardens na mě zapůsobilo i Whip it! Naprosto pohodový film, který sice vypráví tisíckrát obehrané téma, ale ta naláda a to všechno se ke mě z toho příběhu dostalo. Líbila se mi Ellen, která má podle mě opravdu velmi osobité kouzlo, poznala jsem zase zajímavou herečku - Aliu Shawkat atd atd. Co mě potěšilo bylo to kraťoučké a úplně nenápadné věnování ke konci titulků. Pánové snad prominou, že je věnované nám slečnám.
Avatar (2009)
Co na to říct?Byl to opravdu zážitek.Nic víc ani nic mín jsem si netroufla očekávat.
Lítám v tom (2009)
Tímto bych se chtěla omluvit Anně Kendrick za svůj nesmyslný předsudek, který jsem si vůčí ní vypěstovala ve Stmívání a to díky jejímu podání (pro mě) nesnesitelné Jessicy Stanley i když to v podstatě znamená, že ji jen dobře ztvárnila. ale zpátky k Lítám v tom. Potěšil mě nejen upřímný pohled na svět bez příkras, ale také výkony George Clooneyho a již zmiňované Anny. Jen tak dál Jasone Reitmane!
Grey Gardens (2009) (TV film)
Drew Barrymore a Jessica Lange podaly opravdu dechberoucí výkony...upřímně něco tak silného jsem nečekala. Připadalo mi, že všichni, kteří se na tomto filmu podíleli do něj vložili něco ze sebe i Jeanne Tripplehorn jako Jacqueline K. Onassis, i když je ve filmu jenom chvilku...Doufám jen, že si tento snímek najde cestu k více lidem, protože je opravdu o co stát.
Mystery, Aljaška (1999)
Nad ledem tento snímek drží opět vynikající Russell Crowe + ostatní plejáda skvělých herců a to, že příběh nesklouznul do trapného patostu á la jak "dřevorubci ze severního pólu porazili zabijáky z New Yorku". Chvílemi jsem se i přistihla jak doufám, že jim to pořádně nandají jako bych sama seděla na té ledové tribuně.
Matilda (1996)
Zvláštní jak se pořád točí filmy o někom, kdo nezapadne mezi své spoluvrstevníky a na konci se vše v dobré obrátí.Nikdo si ani nevzpomene, že ten dotyčný tam vlastně nepatří...téma je to sice zajímavé, ale už mě trochu unavuje jedno a to samé podání, doufám že se brzy naskytne něco originálnějšího.