Recenze (160)
Addamsova rodina 2 (1993)
O něco slabší,než jednička,ale přeci pořád vynikající. Hlavně Joan Cusack se svojí role zhostila bravurně.
Addamsova rodina (1991)
Skvělá komedie s temnější atmosférou, kde vyčnívá Christina Ricci.
Zrůda (2003)
V tomto filmu jsem nemohla odtrhnout oči od brilantní Charlize Theron i její zásluhou má film neuvěřitelné tempo, který se nesnaží soudit ani někoho omlouvat.
Pravidla moštárny (1999)
Nádherný příběh o životě
Slečna Drsňák (2000)
proste pohodovka
Moulin Rouge (2001)
Bohémové, umělci, kurtizány a hlavně krása, pravda, svoboda, láska a hudba. A hudba je možná jediné, co mě trochu zklamalo, protože jsem čekala, že všechny písně budou původní. Ale jinak to byla neskutečná vizuální, herecká, taneční....nádhera.
Alias (2001) (seriál)
Tak tohle mě opravdu neskutečně bavilo. Paruky, převleky, hlavní hrdinka, která dokáže záporákům pořádně nakopat zadek a ještě u toho řeší osobní trable s rodinou, přáteli a tanými organizacemi, kdy netušíte komu můžete nebo nemůžete věřit. A úžasná byla i Lena Olina alias matka hlavní hrdinky.
Dějiny násilí (2005)
O filmu jsem si dopředu nic nezjistila a udělala jsem dobře. Bylo zajímavější sledovat jestli Viggo je nebo není Joey a můžu se přiznat, že mě kolikrát i zamrazilo, když přepínal mezi svými osobnostmi z milujícího manžela a otce na nelítostnou vraždící mašinu. A jenom k fackující scéně Mortensena s Marií Bello na schodech - oba herci se dohodli na co největší autentičnosti a na modřiny, které jsou na M.B vidět v další scéně nebyl maskér zapotřebí.
Vrána (1994)
Smrt...bolest...temnota...odplata...Jedno z mála komiksových zpracování, které na svou filmovou podobu může být hrdé.
M*A*S*H (1972) (seriál)
Geniální,bezkonkurenční,vtipný,osobitý atd atd nemusím snad pokračovat?