Poslední recenze (39)
Agresivní virus (2014) (seriál)
Zamilovana behem prvnich 5 minut. Tenhle serial si rozhodne nenecham ujit! UPDATE po 8.dílu: bohužel se nemůžu čím dál častěji zbavit dojmu, že tohle už jsem přece viděla v několika různě obměněných variantách... Okouzlení tak nějak vyprchalo a obávám se, že zpátky na 5 hvězd už se to u mě nedostane. Možná ani nebudu dokoukávat sérii... Prostě nic, co tu už nebylo.
Elysium (2013)
Nemůžu si pomoct, ale zhruba po první půlhodině mě ten film začal hrozně rozčilovat a otazníky narůstaly geometrickou řadou. Třeba jsem až do konce filmu nepochopila, proč měl na sobě Metík tu ocelovou konstrukci, smartphone zabudovaný do týla a proč si to samý pořídil záporák (mimochodem výborně zahráno) během 3 minut v konečné sekvenci? Hvězda za to, že Mata na konci neoživili a že mu Frey v loučící scéně neřekla, že ta holčička je jeho.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Hele, děcka, mně se to nakonec docela líbilo, byla to prostě zábava v modu BRAIN OFF. Nečekala jsem od toho žádné poselství do života, šla jsem se pobavit a tenhle film účel splnil - i když i mě překvapilo, že ho má na svědomí právě Giuillermo. Bohužel jsem zjistila, že mi selhává rozlišovací schopnost u blonďatých Lenů, takže jsem většinou netušila, který je který. Nakonec jsem si všimla, že hlavní Ken je trochu podobný Heathu Ledgerovi a to se taky počítá, nostalgicky jsem si poplakala. Hudba teda ale byla naprosto příšerná, za to by měl někdo pykat. 1+ za roztomilý fosforeskující jazyk mazlíka, který si šel pro doktora do podzemního úkrytu.