Recenze (93)
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Nehorázná a naprosto totální s........a u které člověk nemůže ani spát, jak moc je to špatné, po 40minutách tento film mizel z mého PC a již nikdy se nenavrátí zpět, leda bych potřeboval, aby se mi počítač sám rozmlátil na milion kousků.
Zero no cukaima - Futacuki no kiši (2007) (série)
Jedná se defacto o druhou sérii seriálu Zero no tsukaima. Světem zmítá válka a Luise a Saito jsou povoláni královnou, aby jí pomohli válku vyhrát.
Psychic academy: Aura banšó (2002) (seriál)
Jedná se o sérii krátkých (7-8 minutových) dílů. které vykreslují život 3 hlavních hrdinů na Psychické akademii, kde jsou speciální žáci, kteří mají různé schopnosti, které používají pomocí své aury. Jejich aura určuje, kdo jakou schopnost bude mít.
3x3 Eyes: Seima densecu (1995)
Defacto se jedná o druhou řadu 3x3 Eyes, která navazuje tam, kde předchozí skončila a ukazuje pokračování příběhu, který nakonec také ukončuje.
Asterix a Olympijské hry (2008)
Za Schumachera a Zidana, zbytek byl žalostný.
Krev: Poslední upír (2009)
Škoda jenom, že to nemá s původním Blood: The Last Vampire krom názvu a hlavní hrdinky nic společného. Nedoporučoval bych ten film, pokud máte rádi původní mangu a seriál.
Strážci - Watchmen (2009)
Na to jaký to měl být boom, tak mne to docela dost zklamalo. No uvidím, jestli to režisérská verze vylepší.
Samantha Darko (2009)
Jak mohl někdo posrat tak super film tím, že natočí rádoby druhý díl? Toho člověka by měli vykastrovat, rozčtvrtit a upálit zaživa.
Street Fighter: Legenda z Hong Kongu (2009)
Kdo stvořil tuhle kravinu, ten by zasluhoval pořádně namlátit. Se Street Fighterem to nemá téměř nic společného, pominu-li jména. Takové hodnocení, které bych tomu rád dal tady ani není.
Sengoku basara (2009) (seriál)
Docela zajímavě postavená manga. Škoda, že je zatím jen 6 dílů, takže časem možná budu hodnocení také upravovat dle kvality seriálu jako celku. V současné době je velmi těžřké říci, zda-li zůstane stejně kvalitní jako je teď.