Recenze (113)
Vlasy (1979)
Nemůžu říct, že by mě písně z filmu nějak moc ohromily, ale některé jsou přece jen dobré. Ovšem to je paradoxně maličkost (i když je to muzikál). Nejlepší mi prostě na tom přijde, že je to jeden z mála muzikálů, co má tak "úžasnou myšlenku".
Sofiin svět (1999)
Ja se přiznám, že jsem film viděla jen po kouskách (a neviděla jsem ho celý), ale přesto jsem byla z toho taková naštvaná. Protože knížku Sofiin svět "miluju" od mých asi 13 let, kdy jsem ji četla poprvé, tak hodně srovnávám filmové dílo s knihou. Musím tedy říct, že film kazí výtvor J. Gaardera.
Mandolína kapitána Corelliho (2001)
Rozhoduji se mezi 2 a 3 hvězdami... A za to úžasné řecké prostředí dávám 3!
Bonnie a Clyde (1967)
Příběh o tom, co dokážou lidé za hospodářské krize udělat. Trošku mi to připomnělo film Koně se také střílejí.
Funny Lady (1975)
Tohle volné pokračování Funny girl mě bavilo stejně jako první díl :)
Hrdina (2002)
Nemám slov. Strašně mě to překvapilo, tohle jsem vážně nečekala. Myslela jsem, že to bude něco jako Klan létajících dýk (i když je to podobné, tak do tohohle filmu to má zatraceně daleko). Pořád nějak nevím, jestli nedát raději pět hvězdiček...
Království květin (1993) (TV film)
Sice to neni moc kvalitní, ale ja to jako mala holčička strašně hltala :)
Funny Girl (1968)
Sice celkem dlouhé, ale přesto film příjemně a svižně utíká. Jediné, co moc nechápu, proč tady v Obsahu píšou úplně vše, o čem je film. Možná by bylo lepší půlku obsahu smazat.
Důkaz (2005)
ja nevim, nejak jsem nečekala takový konec. čekala jsem neco vic.
Neříkej ani slovo (2001)
3 až 4 hvězdy. 4 jsou možná moc, a 3 zase málo.