Recenze (506)
Hanebný pancharti (2009)
TOTAL TARANTINO!!!! maniakálny masaker audio-vizuálny a dokonale aktorsky zakomponovaný. Každý vie, načo niečo písať. Len zahryznúť a celý život bude tá parádna " pachuť" cítiť vo všetkých zmysloch!!! Quentin sa veľmi dobre vyspal.
Dějiny násilí (2005)
Krištáľovo čistá, minimalistická, ale pritom veľkolepá precízna režisérska epopeja. Zožral som aj s navijákom a celou rybárskou loďou. Písmená ma donútil naškriabať donut, ktorý chcel definovať "dokonalosť" . Zmrzlina Trio : David, Viggo, Howard !
Bratislavafilm (2009)
Ťažko povedať, ľahko zaznamenať, no žiadna prdel. Niekomu nesadne, lebo "rodinne prípady" @le toto je iná cesta. Silnejšia autenticita, trocha 1planovka, ale asi to tak malo byť, pre prvencov, a ktorí veria/neveria. Za mňa uplne šum a fuck.( Hudobne pochopiteľné,no tento žáner ide kilometre odomňa, ale zobrazuje správne) Jedem naplno, lepšiu diplomovku nenatočili od " Kuvajtu napadení" . Snáď to "turistov" neodradí, veď sú aj iné "ulice". Takže FAYN a u Roba Rotha neviem prečo tiež. Ruku na to.
Scary Movie: Děsnej biják (2000)
Horkosladká "punková" "čierna výpadovka, koloritujúza ten samý Vreskot, ale to už každý pozná. Dodatok: Rozpor medzi "fekal" a "zucker" fetišom, vyhráva "zucker". Takisto je tam veľa úvodzoviek, ako píšem. Užil som si aj po 139ty X!!!
Helena v krabici (1993)
Môj " trezorový" . Ale kdeže, bizarný , len príjemný romanťák. Sands je "Warlockom" aj tuná, strúha postavu ako od mistra, týpek sadol riadne na dosky. Nebude každému po chuti, obraze a vidličke, preto skopne. Ale ja nemyslím, čo keď : zvládnutý Tears for Fears, no ale hlavne keď došla "Enigma" scéna, a presne toto som si predstavoval pri počúvaní za mladi. Upravil by som len " nožnice" , taký raný TM, no ale i tak na "Lynchiádu" zrozumiteľné. A späť do trezoru!
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Tento nevinný civilák je vlastne mojim osobným kultom. Netuším ako sa toto podarilo splácať dokopy ( Cera bol najlepší, aj keď krátko a pak ostatné známe ksichty), každopádne sa hoši tady riadne vyblbli, a ukázali svoje pravé ja ( poznáme z ich výprdkov) . Verím , že sa neskôr žiadny mockbuster nebude konať :)
Kdysi byli bojovníky (1994)
Toto človeka zabolí psychicky i fyzicky. Obraz Boží o 102 minútach!!! Najviac však válí Temuera, o ňom to všetko je. A nie nie je to post apo.. Ideálne skôr reál z krajiny, ktorá vraj neexistuje.
Zahulíme, uvidíme (2004)
Netreba zahuliť, ide to aj za "normálu". Zblbnuto dokonalá ,u mňa kultovka. Punkroláda v celuloide zabalená. Treba sa len nastaviť a nebrať nič vážne, teprve to funguje (aj na 179ty krát) . Dodatok: Extrémisti vedú, policajná stanica prihadzuje, Hnusák odhadzuje, "dvojníci" zvyšujú, Haluv Extremni Mix Pjet nadhadzuje.
Noc hrůzy (2011)
Veľmi zbytočné, na druhý skus len potvrdzujem. Je to vyžehlené modernou žehličkou, ale i tak.. radšej beriem roha.
Riverdance: Animované dobrodružství (2021)
Synkova obľúbená, a keďže máme radi lesy a jelene, dohodli sme sa. Sú mi len 3 roky, k poctivosti neideme ďaleko, preto ten írsky 4step. V chladničke niečo nové!!