Poslední recenze (351)
Květiny v písku (2023) (seriál)
...jen kdyby tam ten showman pořád nepokřikoval na svou milou jejím skutečným jménem, které se přede všemi snaží od samého začátku tajit ...a ona si to nechávala od něj pořád líbit... bylo by to super :-) Ne, tenhle seriál mě fakt bavil. Palec hore! A ssireum mě tu hodně zaujalo.
Godzilla Minus One (2023)
Film se skládá z mnoha velmi chutných japonských ingrediencí. A právě původní tradiční recepturou si vás Godzilla Minus One snadno podmaní. Jediné co tu nefunguje je ...Godzilla. Pouze v úvodní scéně je Godzilla rychlá a má chování predatora, ve zbytku filmu působí jako unavený senior, pro kterého je každý krok navíc obrovský problém. Koukat na ni pro mě bylo čiré utrpení. Kdyby filmu dominoval japonský styl "vyprávění" ve spojeni s americkou verzí Godzilly, bavilo by mě to mnohem víc.
Kouzelná chůva Nanny McPhee (2005)
Příjemný rodinný snímek. Děti u toho vydržely až do konce (což se u většiny filmových pohádek opravdu nestává) a i mě to kupodivu bavilo.