Recenze (51)
Liberace! (2013) (TV film)
Za herecké výkony.
Po zániku Země (2013)
Za tu poslední hlášku :)
Hunger Games (2012)
Snad kromě Hurikána nebylo žádné zklamání.
Super 8 (2011)
Na tom filmu jakoby pracovali dva scénáristi. Hlavní dějová linie děs a hrůza. Totálně okoukanej a naprosto nezajímavej děj s uplně univerzálnim klišovitym scénářem. Za to pozadí s partou kluků natáčející vlastní horor bylo vynikající - dialogy o 100% zajímavější, zábavnější a inteligentnější. Prostě, asi se tu někdo bál v dnešní době natočit film druhu Stand by Me.
Princ a pruďas (2011)
Bohužel tento film nebyl pro cílovou skupinu, do které zapadám...
Obřad (2011)
nuda, nuda, nuda
Nezapomeň na mě (2010)
Ten film měl bejt dva filmy....-na jeden je toho přespříliš. Ten konec, kterýho jsem se bála posledních 30 minut filmu byl ještě horší, než jsem si mohla myslet. Tenhle film byl dost náročný od začátku, a ten konec už to vygradoval až moc. Ten si prostě měli nechat pro jiný film. Nechci říct, že to mělo skončit kdoví jakym happyendem, to by asi nešlo, ale tohle bylo prostě moc. Hodně přivírám oči při hodnocení a snažim se zapomenout na poslední minuty...
Na doraz (2010)
Tak tohle bylo pro mne veliké zklamání:(. Naprosto nesourodé, všechen potenciál úplně zabit.
Záměna (2010)
Ten film mi nepřijde tak strašnej, aby musel mít jen 56%. Strašná je akorát první půlhodina. Jakmile se tam objeví hlavní dětský představitel, tak to začne být nenáročně úsměvné pokoukání.
Skrýš (2010)
Bohužel jsem očekávala něco podobného jako byla Identita.. což do poloviny filmu i bylo, pak už to začal být horor..:)