Recenze (51)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
druhá série ještě lepší než první, zvedám na 5
Arthur a Maltazardova pomsta (2009)
jo, v tom filmu se sice vůbec nic nestalo, ale to mi vůbec nevadí:)
Ženy v pokušení (2010)
5 protože jsem nadšená, že se umí i v Čechách točit inteligentní humor!!
Souboj Titánů (2010)
Tak tenhle film, to byl tedy vrchol drzosti...
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Hvězdičky vlastně jen za herecké obsazení.
Triangle (2009)
Kratší stopáž by velmi prospěla... a člověk se musí povznést nad některé nedomyšlenosti...
Howlův kráčející hrad (2004)
Calucifer - jedna z nejlepších filmovo-pohádkových postav ever :)
Americký zločin (2007)
Tak to byla opravdu síla, ještě teď mi běhá mráz po zádech a je mi neuvěřitelně smutno. Ellen Page skvělá...
Pokoj č. 10 (2006) (seriál)
Nápad super, ale pak to nějak zamotali a zapomněli na to, že někdo u toho serialu možná přemejšlí... Naprosto souhlasim s komentářem od uživatele strougy.
Čtvrtý druh (2009)
Myslim že by bylo mnohem zajímavější to natočit jako film, nevázající se na to ,že je podle skutečných událostí.. Na tom filmu mi nepřišlo naprosto nic uvěřitelnýho...naopak,uráželo mě to, že si tvůrci myslí, že já ,divák, bych si byť jen na minutu mohla myslet, že se to skutečně stalo, nebo že ty "reálné" nahrávky jsou reálné...