Recenze (30)
Batman (2022)
Začátek fajn, temný úvod super, bohužel stopáž měla byt o 80 min kratší, zbytečně dlouhé, po první půlhodině to ztrácí náboj, proto to takto hodnotím, bohužel zbytečný pokus, ikdyž snaha byla velká.
Predátor: Evoluce (2018)
Strašná slatanina
Sedmero krkavců (2015)
Nevím proč točí nové verze pohádek, stará verze krkavců se svojí ponurou atmosférou byla kultovní ale tato slatanina nechápu, pro mě obrovské skládání
Spectre (2015)
slabé, dlouhé, nudné
Frajeři ve Vegas (2013)
Průměrný film který stará banda povýšila na pohodu něco jako postradatelní bez Silvestra a spol by byla průměrná podívaná, tak tady to je stejné, ale jo líbilo se mi to
Muž z oceli (2013)
Docela mě to zklamalo trailer byl nakutý ale skutečnost byla jiná samý efekt a nic moc, dle mého názoru starý superman je minimálně 2 krát lepší.
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
vřele doporučuji
Sucker Punch (2011)
Film jsem schlédl na doporučení, ale nějak mě to nebavilo byl jsem zklamaný, prostě sem čekal více.
Londýnský gangster (2010)
Tak, čekal jsme mnohem,mnohem víc,ale film mě totalně zklamal.
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
Ten konec se nepovedl.