Recenze (16)
Světová invaze (2011)
Prave jsem prisel z kina a musim konstatovat ze nechapu jak nekdo muze hodnotit tento film jednou ci dvemi hvezdickami. Akce je skvela v podstate od zacatku do konce,samozrejme ze je tu jedno dve slabsi misto ktere bych vystrihl ale bavil jsem se a to je hlavni. Za me ma film 4 hvezdy ale davam pet na zvednuti prumeru.
Já, padouch (2010)
Videl jsem den pred tim Megamysl(5z5)l,takze tenhle animak me zase az tak nezaujal,par skvelych momentu tam urcite je proto jen 3......ale ne dam 4
Megamysl (2010)
Uz sem si myslel ze po Jak vycvicit draka me zase dlouho nic nezaujme ale tohle je prekvapeni,dobre sem se bavil a proto davam max
Sedm (1995)
Cista petka nic vic nic min!
Jak vycvičit draka (2010)
Jednoznacne nejlepsi animak posledni doby
Red (2010)
Na tenle film jsem se tesil pac mam rad Bruce Willise ale strasne utahanej film chtel jsem dat 2 hvezdy ale za Willise dam 3-NUDA
Pavouci z vesmíru (2010)
Opravdu zklamani,trailer naladil ze by to mohl byt koukatelny film ale jedine co me na tomto filmu bavilo bylo to ze uz je konec(snad efekty za neco stoji).Skoda
Matrix Revolutions (2003)
Pro me jasna petka-trilogie Matrix jako celek si jine hodnoceni ani nezaslouzi nez to nejvysi
Matrix Reloaded (2003)
Skoro stejne skvele jako jednicka
Matrix (1999)
Jednim slovem -boží!!!!