Recenze (16)
Čarodějův učeň (2010)
Po skvelem zacatku se pro me film strhne v ukrutnou nudu a to i pres to ze mam rad Cage proto si fim nezaslouzi vic jak 2 hvezdy
Avatar (2009)
Nechapu lidi kteri takovemu skvostu davaji 3 hvezdy,toto je cista petka.Vyzualne naprosta spicka a ani dejove sem se nenudil
Vetřelci (1986)
Po vyborne jednicce prichazi pro me osobne jeste lepsi dvojka-Jamesi si borec
Monstrum (2008)
Prvnich cca 15 minut nuda(i kdyz chapu ze sme se museli seznamit z obetmi:-D) ale pak se to rozjede a opravdu jsem se nenudil,fandove sci-fi berte vsemi deseti
District 9 (2009)
Za malo penez faaakt hodne muziky takze vrele vsem fandum scifi doporucuji
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Jeden z nejlepsich ne-li nejlepsi sci-fi film vsech dob!!!!