Poslední recenze (70)
Warhorse One (2023)
Mám rád patriotské filmy, ale tohle už je moc. Stupidní dialogy, které by dítě nikdy neřeklo, hlavní hrdina se také nechová zrovna příkladně a logicky, vše černobíle vylíčené (dobro vs zlo) a hádejte co, hlavní hrdina to zvládne, ale jen tak tak....
Matka roku (2023)
Těžce uvěřitelný příběh, těžce uvěřitelná hlavní postava, těžce uveritelní záporáci, celé to je takové....no, nekoukatelne. Ani souboje a rvačky nebyly uvěřitelné...zkrátka ztráta času.
Pod prikritie (2011) (seriál)
Strašně pomalý děj...po druhém díle jsem to už vypnul....možná se to rozběhne, ale to já už nezjistím.