Recenze (70)
Cobra Kai (2018) (seriál)
Hezky nostalgické, příběh také dobrý, ale technicky to karate.....dokážu si představit, jak echt karatisti vyvrací oči při pohledu na ty techniky. Vím, že techniky nejsou to hlavní, ale je to příběh o karate, jsou tam velmi umně zapracované prvky z filozofie i historie karate, herci nosí karategi tak...
Hybná síla (2015)
Akce, akce, akce...příběh prakticky nulový, ale jinak...akce, akce akce.
Army of One (2019)
Dělala tolik taktických chyb a přesto přežila...Tři hvězdy si proto zaslouží ;-)
Šest výstřelů (2012)
Čekal jsem horší...fakt horší, což v začínálo být skoro jeho standardem a tohle docela překvapilo. Takže dobrý. Nebyla to úplně ztráta času :-)
Jiu Jitsu (2020)
Ja su asi blbý, ale nepochopil jsem, proč se to jmenuje Jiu jitsu. Ale jsem slušně nas.atý, protože takováhle slátanina dělá ostudu bojovému umění Jujutsu, který studuji i učím... Nejdříve jsem to začal koukat, pak koukat s rychloposuvem a pak přeskakoval desítky minut...absolutně na...zkrátka od toho dále...to je neskutečná 3,14čovina....jinak se to nazvat nedá.
Liberator: Operace Avalanche (2020) (seriál)
Na jeden zátah...více netřeba psát....
Mongolská spojka (2019)
Hezký souboj na nože na konci a celkově zajímavá lokace Mongolska. Jinak příběh již 100x natočený.
Lov (2020)
Ale jo, dobré to bylo :-) Hlavní hrdinka je sympaťačka a hezky to končí. Děj je maličko krvavý, ale příběh to má koukatelný :-)
Pomsta (2019)
Dalo se na to koukat...o trochu lepší, než ty bezduché minulé mlátičky.
Baekdusan (2019)
Váhám mezi třemi a čtyřmi hvězdami. Skvěle natočené akční scény, ale ten humor mi do katastrofického filmu moc nepasoval. Několikrát mě během filmu napadlo, že jestli takto jedná jihokorejská armáda, tak to mají Severokorejci vyhraný, pokud se rozhodnou rozšířit své hranice ;-) Takže šlo o takový kočkopes, nicméně korejský divák s tím pravděpodobně asi nemá problém. Ale jo, bavil jsem se a jen minimálně jsem posouval vpřed rychloposunem.