Recenze (70)
Green Street 3: Rváči nikdy nezlomení (2013)
Prekvapilo me, jak to funguje u britskych Hooligans....a su rad, ze nasi chuligani jsou slabym odvarem. Film dobry, ale chybelo mi vice emoci....takhle to je standardni "becko". Neni to uplna ztrata casu, ale....no cekal jsem vice...
Řežba v Tombstone (2013)
Hloupé, amatersky zahrané, kdyby tam nehrál Trejo, tak tomu dám aj Odpad! Ztráta času....
Lovci zločinců (2011) (seriál)
Mě se to líbí. Zajimavá myšlenka, herci dobří a sice mi trvalo jeden dva díly si zvyknout na tempo seriálu, ale teď už se těším na každý další díl :-) Je to zajimavé, doporučuji :-)
Muž taiči (2013)
Hezké techniky, příběh taky dobrý. Je v tom filozofie, ale je to celé takové minimalistické. Možná přidat více emotivnější hudby. Takhle to je jako skvělý příběh sledovaný na černobílé televizi - sice dobrý, ale na barevné by šlo o lepší zážitek ;-)
Elysium (2013)
Hmmmm...něco tomu chybělo...váhal jsem mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami a nakonec kvůli Bournovi jsem dal čtyři....ale...no něco tomu prostě chybělo a já nevím co.
Martin a Venuše (2012)
Maličko zklamání. Ja bych si asi dokázal lépe do role tatínka představit Filipa Blažka, který by tomu přidal minimálně ještě jednu hvezdičku (líbil se mi ve filmu Probudím se včera a věřím, že tohle by mu také sedlo). Takhle to bylo....no chvílemi jsem měl problém uvěřit Marku Taclíkovi jeho roli. Ale jinak dobrý. Solidní tři hvězdičky.
Kouzelníci (2013)
Ale jo, dalo se na to koukat. Nenarocne na hlavu, proste prijemny film :-)
Útok na Bílý dům (2013)
Nečekal jsem moc, protože jsem předtím viděl Olympus has fallen, ale nakonec jsem byl příjemně překvapen. Jo, je to patriotický (co je vlastně špatné na tom být patriot?), ale příběh dobrý a konec dobrý, takže všechno dobré, dobrou noc :-)
Světová válka Z (2013)
Opět spokojenost. Po mrtví a neklidní, který jsem shlednul předchozího dne je toto další apokalyptický snímek, který mne oslovil. Zpočátku zoufalství a beznaděj jak rychle se to šíří....sám nevím, jak bych reagoval, a následně hrdinská cesta za záchranu lidstva....hezké, pozitivní, napínavé a už se těším na dvojku :-) Nemám moc rád takové ty intelektuální konce, které na just končí špatně....tohle končí nadějně, takže dvojka může být zajimavé pokračování...jen ať to proboha není jen umělé natahování tématu.....
Mrtví a neklidní (2013)
Příjemné překvapení. Takový ten správný film na sobotní odpoledne. Líbí se mi, že dává naději, protože už jsem z těch apokalyptických filmů byl špatnej (například The Road s Viggo Mortensenem). Takže já byl spokojen :-)