Oblíbené filmy (10)
Green Lantern (2011)
Tento komiks znám už několik let a když jsem zjistil, že bude konečně zfilmovaný tak jsem se nemohl dočkat až ho uvidím. Příběh se dal trochu víc natáhnout a trochu víc rozvést, ale i tak jsem si přišel na své. Vůbec jsem nepobral proč většina lidí shazuje herecký výkon Ryana, podle mě to zahrál dobře a na tuto roli se dokonale hodí. Jediné co bych tomuto filmu vytkl, tak je "nekvalitní" záporák (na Sinestra si musím počkat až do dvojky). Pro mě 90 %
Kmotr (1972)
Temný rytíř (2008)
Prci, prci, prcičky (1999)
Království nebeské (2005)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Hodiny (2002)
Krásný, emotivní a skvěle natočený snímek. Ač takové filmy nevyhledávám, tak musím říct, že The Hours mě dostaly. Co bych ještě vyzvedl jsou herecké výkony a Glassův skvělý soundtrack...