Recenze (111)
Smršť (2024)
Uffff🤬. Tak tady okopčili a pak slátali snad všechny žánrové klišé ale takovým způsobem, že zůstává rozum stát.....
Citlivý člověk (2023)
Těžko říct co si o tom myslet. Hudba je úplně šílená kromě těch dvou písniček které nejsou z filmu za ty dávám jednu hvězdu. Druhou za Prachaře protože role tohohle vola mu sedla jak prdel na hrnec a třetí za předlohu která mě jako kniha bavila ale ve filmu to bylo dost okleštěno...
Základka - Chemie lásky (2012) (epizoda)
Výborná záležitost. Hrozně nechápu dementy jako je LUKICKK kteří jednotlivé epizody vůbec neviděli a dají si tu práci každou označit odpadem a ještě komentářem. Nebo pokud se jim to tak nelíbí proč na to vůbec koukají?
Základka - Ochrana člověka za mimořádných událostí (2012) (epizoda)
Výborná záležitost. Hrozně nechápu dementy jako je LUKICKK kteří jednotlivé epizody vůbec neviděli a dají si tu práci každou označit odpadem a ještě komentářem. Nebo pokud se jim to tak nelíbí proč na to vůbec koukají?
Milé dítě (2023) (seriál)
Průměrný seriál. Není tam nic překvapivého, žádné veliké zvraty a docela dost dobře předvídatelné... Docela nuda....
Betlémské světlo (2022)
Hodně senilní Vratné láhve 2 kde chybí humor ale ne otravná Kolářová. Nemá to hlavu ani patu a rozhodně to není komedie. Někde se tam říká o tom, že je důležité včas skončit a to pan Svěrák Zdeněk propásl. Škoda. Jednou jsem se zasmál za to ta hvězda. To když pan Švejnoha sedí na záchodě a v rádiu říkají "jsme rádi, že den začínáte sraním..... Radiožurnálem" .....
Černé zrcadlo - Joan je hrozná (2023) (epizoda)
Tak tohle byla jízda 👍
Oktopus (2023) (seriál)
Vinikající práce pane Pachle. Je tam dost dílů kde dík obsazení byl jasnej vrah již po pár chvilkách po objevení ale finále totálně dokonalý.... Bomba
Oktopus - Dobrý pastýř (2023) (epizoda)
Fajn se na to kouká ale tenhle díl byl snadno předvídatelný, vraha jsem odhalil již při prvním jeho objevením v příběhu. Tak pak nechápu jak někdo může napsat, že byl na konci překvapený.....
Gangs of London (2020) (seriál)
Blbost nechápu tady ty hodnocení. Divný.....