Recenze (112)
Buchty a klobásy (2016)
Nuda, nuda, nuda. Jedna hvězda za nápad, víc si to nezaslouží.
Pařížská blbka (2015)
Absurdita tohoto filmu mě donutila se dokoukat do konce. 45%
Vojtěch (2015)
Slovenský humor mám velice ráda, ale dle mého názoru se hodí spíše do krátkometrážní tvorby než do celovečerního filmu. Dvě odřené hvězdičky.
Everybody Wants Some!! (2016)
Tento film člověka nezaujme ani tak dějem jako atmosférou osmdesátek, kterou podtrhuje skvěle vybraný soundtrack. Je to prostě pohodová oddechovka na nemocné nedělní odpoledne, víc od toho člověk čekat nemůže. 55%
Milenci těch druhých (2015)
Nadprůměrná romantická oddechovka, kde to mezi ústřední dvojicí není škrobené, ale naopak to pěkně jiskří, kde příběh není extrémně klišoidní a kde ,,třešničkou na konec" je skvěle vybraný playlist, který podtrhuje celkovou atmosféru filmu. Lepších 70%.
Popstar: Vše pro slávu (2016)
Jsem velice mile překvapena. Sedl mi jak formát filmu, tak výběr hlavního hrdiny. Samberg svým výkonem nezklamal. Navíc bylo velice osvěžující vidět fajn komedii, kde hraje (relativně) neokoukaná tvář. 70%
Grimsby (2016)
Nejsem zrovna fanoušek komedií s fekálním humorem, ale tenhle film má něco do sebe. Bavila jsem se dobře, Sacha nezklamal a Markovi role agentů/zločinců/mafiánů/atd. prostě sedí. 60%
Padesát odstínů černé (2016)
Nooo, stejně trapné jako originál. Parodie už není to co bývala.
Šéfka (2016)
Je mi líto, že musím vidět Petera v takové debilní roli. Tak zbytečný a otravný film jsem dlouho neviděla.
Správní chlapi (2016)
Rukopis Shanea Blacka je zde evidentní. Ačkoliv jsem čekala trochu více, tak film nezklamal. Ústřední dvojice byla dle mého skvěle vybraná, filmu by ale neuškodila kratší stopáž. Dávám lepší 3*, to si správní chlapi rozhodně zaslouží. 70%