Recenze (112)
Návrh (2009)
I přestože film má zápletku doslova klišovitou, dokázal mě svým příjemným situačním humorem a obsazením (obzvláště sympaťák Ryan Reynolds stojí za to:-) ) mile překvapit a já ho mohu zařadit mezi nadprůměrné romantické komedie dnešní doby. 70%
Prázdniny v Římě (1953)
Krásná lovestory s charismatickým Gregory Peckem a rozkošnou Audrey Hepburn. I´m charmed. 90%
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Před shlédnutím Toy Story 3 jsem byla značně skeptická, přeci jenom film s číslovkou na konci většinou nevěští nic dobrého(zvláště pokud se jedná již o třetí pokračování). Ovšem musím uznat, že lepší završení trilogie si Toy Story nemohlo přát. Ba dokonce třetí pokračování překonalo své předchůdce a já se opět bavila od začátku do konce. Vtipné, hravé a krásně nostalgické :-)Viva Pixaru!!!90%
Tenkrát na Západě (1968)
K tomuto filmu jsem se hodně dlouhou dobu doslova ,,dokopávala". Klasika, neklasika je to western a pro mě tedy skoro nekoukatelný žánr. Ovšem...musím uznat, že na filmu opravdu něco je. Nejspíše ta úžasná hudba Ennia, která podle mě film dostává o úroveň výše. Možná herecké obsazení s v čele nádhernou Claudii, proradným Fordem a pomstu hledajícím Bronsonem či skvělá režie Leoneho. Ať tak či tak rozhodně mohu souhlasit s tím, že označení ,,král mezi westerny" si Once upon a time in the West opravdu zaslouží. Navíc mi Ennio Morricone spolu s Sergiem Leonem ukázali, že western jako žánr rozhodně nemám zatracovat. :-)90%
Exmanželka za odměnu (2010)
Průměrná americká oddychovka. Nejlepší tahem tvůrců tohoto filmu bylo jednoznačně obsazení Gerarda Butlera. Popravdě nebýt mé slabosti pro něj, ani na to nezačnu koukat.:D 50%
Sociální síť (2010)
Film patří ke snímkům, které mají určité své neoddiskutovatelné kvality - skvělá režie, dobře napsaný scénář, vynikající soundtrack. Se závěrečnými titulky bohužel ale nepřišlo žádné pááááááni, to bylo super, ale spíše otázka:,, Líbilo se mi to vůbec?" Musím tedy konstatovat, že ano, film stojí za shlédnutí, ale mé ,,líbí se mi" na fb rozhodně nedostane. :))70% P.S. Justin Timberlake - hodně milé překvapení celého TSN, zpívat neumí, ale hrát rozhodně ano!
Spláchnutej (2006)
Aneb jak jeden myšák z lepší čtvrti díky spláchutí zjistil, že vlastně není tak štastný, jak jen si myslí.:) Trochu romanťák, ale rozhodně povedený animák, který mě nadchnul především svým soundtrackem. 70%
Sherlock (2010) (seriál)
Ačkoliv se mi všechny 3díly moc líbily(zvláště poslední The Great Game luxusně ukončil první miniserii), nemohu si pomoci, ale ... vše co na Ritchieho filmu o Sherlocku Holmesu miluju, mi tu chybí. 1.) viktoriánská éra. Ano, musím uznat, že zasazení do dnešního Londýna je opravdu skvělý nápad a divím se, že s tímto nápadem nikdo nepřišel dříve, ovšem bohužel ,,zamlžené" záběry na Londýn nikdy nebudou mít pro mě tu správnou atmosféru 2.),,chemie" mezi Holmesem a Watsonem. Zdá se mi jakoby Cumberbatch s Freeman nebyli tolik sehraní, v porovnání v Robertem a skvěle sekundujícím Judem jsem zprvu byla dosti v rozpacích. a za 3.) Sexy Sherlock Holmes(to mluví za vše:D) Když však pozapomenu na svou slabost pro Sherlocka od Guye Ritchieho, musím konstatovat, že je to opravdu letošní detektivní seriálová bomba s trochu více arogantním Sherlockem, podmanivou hudbou a dobrým scénářem. Celkově 85% (třetí díl si ovšem zaslouží plných 100%)
50x a stále poprvé (2004)
I přestože hlavní hrdinové patří spíše mezi béčkové herce, nápad se ztrátou paměti je celkem obehrané téma a na ,,idiota" Roba Schneidera mám už alergii, řadím 50 First Dates mezi ty lepší americké romantické komedie, na které když narazím, s chutí je shlédnu.(Pokud nebudou v českém dabingu:D) 65%
Malá Miss Sunshine (2006)
Lehce absurdní hořkosladká komedie s přesládlým koncem, který by mi asi jindy trochu zkazil výsledný dojem, ovšem k Little Miss Sunshine prostě sedí. Vyzdvihnout rozhodně zaslouží výborný indie-rock soundtrack a zlatíčko Abigail, která prostě válí. 80%