Recenze (105)
Přání k mání (2017)
Pěkný film, jen by snesl více humoru. Silné 3 *.
Čertoviny (2017)
Čekal jsem to horší, ale vůbec mě to nebavilo. Už tak po půl hodině se mi to začalo vléct. Nejvíc ze všeho tomu chybí humor. Škoda.
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Žádný zázrak teda. Slabému scénáři nepřidal ani hlavní herec, který mi vůbec nesedl, ani otravná čertice. Největším plusem je pro mě sympatická princezna.
Trpaslík (2017) (seriál)
Váhal jsem mezi 3 a 4 *, ale tak dobře, v rámci vděku nad povedeným českým komediálním miniseriálem. Je to originální, vtipné, odsýpá to. Za mě největší (a to dost výraznou) slabinu představovaly velmi slabé herecké výkony teen herců (včetně hlavního představitele), ta malá holka je všechny strčila do kapsy, ta byla supr. Dospěláci cajk. Celkově milé překvapení s milou závěrečnou pointou.
Sabrinina děsivá dobrodružství (2018) (seriál)
Po první sérii hodnotím Sabrinu jako velmi příjemnou oddechovku s velmi sympatickou protagonistkou. Škoda jen několika větších scénáristických kiksů...Těším se na druhou řadu.
Labyrint (2015) (seriál)
Skvělá první a třetí řada (3. se mi dokonce líbila ještě více), jen škoda té druhé, ta stála oproti zbylým opravdu za pendrek.
Odbor městské zeleně (2009) (seriál)
Nebýt amerického akcentu, považuji seriál za ryze britský. Suchý humor zkrátka zbožňuji a nikdy bych neřekl, že na něco takového narazím u americké tvorby. K absolutnímu hodnocení mi chybí častější výbuchy smíchu.
Jan Palach (2018)
Ok, uznávám, že ta pátá hvězda je spíš za vybraný námět a jeho naučnost, důležitost a vzhledem k současné politické situaci asi i aktuálnost. Ale mně se ten film zkrátka hodně líbil. I přes předem daný závěr filmu nechybělo obrovské množství napětí, emocí, herci včele s Viktorem Zavadilem a Zuzanou Bydžovskou byli taky skvělí. Možná si časem uvědomím nějaký výraznější nedostatek, ale v tuto chvíli opravdu nemám co vytknout.
Orange Is the New Black - Série 6 (2018) (série)
Za mě tedy obrovský kvalitativní sešup oproti skvělé páté sérii a velké zklamání :/// Vzhledem k tomu, že ale nejde o postupné snížení kvality, nýbrž náhlé, chovám naději, že příště se to zase povede. Na poměry seriálu 4* s odřenýma ušima.
Orange Is the New Black - Série 5 (2017) (série)
Pro mě osobně skvělá série.