Recenze (105)
Hodně štěstí, pane Veliký (2022)
Moc příjemný film. Lidský, dojemný, vtipný...Supr.
Fargo - Season 2 (2015) (série)
Začalo to našlapaně, ale za mě to postupně začalo ztrácet dech a ten konec se mi zdál hodně divný a neuspokojivý. Po dokonalé 1. sérii trochu zklamání.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 5 (2023) (epizoda)
Jo :D Jak je pro mě seriál značným zklamáním a má podle mě navíc, tak tenhle díl a hlavně jeho závěr byl fakt supr :D
Ďáblova kořist (2022)
Pohodová žánrovka. Not bad, not great.
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
Nezajímavé, nechytré, nestrašidelné. Nebrat. Ostuda série.
M3GAN (2022)
První zklamání roku. Nemá to nápad, nemá to napětí, nemá to ani gore, nemá to celkem nic.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Výborné. Polovina kritiků epizody vychází čistě z homofobie. Druhé půlce nesedla odbočka od hlavní dvojice, což respektuji. Za mě to ale byl perfektní a velmi emocionální příběh.
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Vyborne.
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
Serial neslo divakum uvest lepe, a to jak pro znalce predlohy, tak ani pro divaky videohrou nepolibene. Naprosto famozni po vsech smerech.
Menu (2022)
Pulka, dve tretiny filmu jsou fajn,je to spravne creepy, ale pak tomu uplne dojde dech. Skoda, napad super, zpracovani zustalo na puli cesty.