Recenze (27)
Vše je ztraceno (2013)
Nudnější než Doktor z hor.
Hádkovi (2022)
To co zase bylo za blbost
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
“Český sen” od Kazmy. “Teda, to muselo dát příšernou práci. Přitom taková blbost, co?”
Černé zrcadlo - Joan je hrozná (2023) (epizoda)
Již brzy ve vašich životech!
Kaleidoskop (2023) (seriál)
Gustavo Fring na “starý kolena” (doslova) začne dělat do sejfů. -4/5
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Už je to blbost, zbytečná série. Kvalita jde rapidně dolu, další série už by snad neměla radši ani vzniknout. 1* je za Eddieho.
Veliká (2020) (seriál)
Jedním slovem: Huzzah!
K zemi hleď! (2021)
Dobrá parodie, bohužel až moc reálná..
Matrix Resurrections (2021)
To není otázka hodnocení, ale jestli tohle mělo vůbec spatřit světlo světa. Parodie a Matrix? Za mě ne. Ale prachy to vydělá, to je hlavní!
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Nebavilo mě to