Recenze (137)
Pot a krev (2013)
Tak absurdní, ze věřím, ze se to stalo. A právě takhle. Zábavné.
MR 73 (2008)
O něco lepší než průměrné detektivky. Pro mě ale pořád jen na 3*.
Elysium (2013)
Je to sice hrozně prvoplalnové, ale stejně mě to dostalo. Někteří to uznačují jako luxusní s pejorativním předmětem. S tím spíš nesouhlasím. V kontextu dnešních filmů to nepůsobí z hlediska produkce přepálené víc než ostatní blockbustery.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Každá další série lepší než ta předchozí.
Nedotknutelní (2011)
Vynikající komedie.
Wolverine (2013)
Na X-Mení film docela odvážný formát. Jsem rád, že produkcí projde i takovýhle přístup.
Futurologický kongres (2013)
Příběh na který často myslím. Jeden z těch nezfilmovatelnych. Chemický Matrix. Kouzlo.
Falling Skies (2011) (seriál)
První série velmi zajímavá. Druhá vynikající. Třetí? Zatím nářez jak hovado!
Konečná (2013)
Slušně navázal tam, kde skončil. Vlastně skončil dost hroznejma kouskama, tohle je funkční.
Pí a jeho život (2012)
Bylo by to na 3*, ale přidávám za úchvatné scény na 4*.