Recenze (78)
Les Fragments d'Antonin (2006)
Skvelá téma, škoda len toho konca... film mohol byť kľudne dlhší a zakončený o niečo výpovednejšie.
Mechanik (2004)
Celkom predvídateľný dej, jediné, pri čom som mala nepríjemné pocity, bol pohľad na vychudnuté telo Christiana Balea.
The Clash: Westway to the World (2000)
Mám rada Clash, ale tento dokument mi prišiel ako čistá depresia...
Bastardi (2010)
Škola vie byť pekná psychiatria plná kadejakých indivíduí.. to vie každý sám. Film sa síce snaží zachytiť tú nechutnú realitu, ale je to tak nejak smiešne a vypadá to celé ako lacná fraška. Škoda myšlienky, zaslúžila by si lepšie spracovanie.
Krysař (1985)
Genialitka! Tak ako v diele, i tu sú slová zbytočné...
Vikingové (1999)
Kombinácia Inidiana Jonesa a Sandokana ma vôbec nenadchla. A už vôbec nezodpovedá českému a slovenskému názvu filmu...
Moje povstanie.sk (2014) (TV film)
Kvalitné ochutnávky príbehov zo SNP, škoda že také kratučké...
Dieci inverni (2009)
Príbeh pekný, ale ak by som to mala hodnotiť ako komédiu, tak odpad. Skôr to má potenciál diváka dojať, ale ani to sa filmu celkom neporadilo, preto priemer.
Bella a Sebastián (2013)
Čakala som trošku dobrodružnejší príbeh... také naivnučké, ale pekné.
Můj pes Killer (2013)
Tak trochu surové, nezdobené a dlhé obrazy, ktoré sa až príliš podobajú realite a preto tomu nemôžem dať menej ako tri puntíky. Zanechalo to aj trošku dojmu, hoci podobné zábery sa dajú natočiť hocikde skrytou kamerou...