Oblíbené seriály (10)
Taková normální rodinka (1971)
Jedním slovem pro mě Seriál - s velkým S. zábavná a hlavně opravdu vtipná podívaná na velkou rodinu žijící pod jednou střechou . Stále vidím malíře pokojů a jeho jeleny, tetičku a pana Koníčka, Poldinky, Raubíře. Van Favřincová vytvořila skvělou předlohu (doporučuji si přečíst knížku - je stejně vtipná a zábavná jako seriál ) a režisér Jaroslav Dudek se skvěle zhostil jejího filmového zpracování.
Bylo nás pět (1994)
Začít klasicky ? My hoši, co spolu chodíme .... knižní předloha se dostala do povinné četby ... seriál se dostal do povědomí diváků a velké oblíbenosti všech - neznám nikoho , kdo by jej hanil. Já se vždy směji ... a to už jsem jej viděla x-krát ...
Pán času (2005)
Prostě fakt dobré. První díl mě ovšem nebavil, říkala jsem si, že na tohle se dívat nebudu - pomalé, divný herec, který se divně tváří a samozřejmě divné loutky, ne - nebavilo mě to. Ovšem pak už od druhého a třetího dílu jsem začala koukat. Nyní vyhledávám druhou sérii. Už ne už všechny serie a jedna lepší než druhá ...
Teorie velkého třesku (2007)
Směji se, směji se a směji se ....
Gilmorova děvčata (2000)
Srdcovka - zbožňuji komentáře a rozhovory mezi Lerelai a Rory a úžasně skvělé nechutenství Lorelai k Emily. První série byly pro mě lepší ... ale nevadí, ač se seríál trochu roztáhl více než by měl - neztratil svou nenucenost a lehkost.
M*A*S*H (1972)
Klasika, vyjímečnost, vtipnost - nápaditost - zamilovanost do hlavních hrdinů ... a to si nemůžu vlastně vybrat do kterého více
Dexter (2006)
No tak mi řekněte, který zvrhlík si oblíbí masového vraha ? :-)
Lovci duchů (2005)
Asi dětinštím ale souboj bratří s nadpřirozenými silami a kreaturami - prostě ano - zpátky do temné pohádky ...
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Sice se velmi bavím, směji , usmívám , brečím smíchy ... ale stále čekám jak tedy poznal jejich matku ....
Torchwood (2006)
Opět má dětinská struna a hledání nadpřirozena na světě - tedy aspoň v pohádkách a jiných temných povídáních ... není to sice naprosta špička - pro mě lepší Lovci duchů - ale i tak hodně jsem se bavila ... možná tento seriál nakonec vyřadím z nej seriálů v mém výčtu, ale i tak zůstane mezi těmi fakt dobrými :-))