Recenze (104)
Leon (1994)
Tak i Jean Reno si zahrál Kentána z Montargis nakonec..
Nezapomenutelné prázdniny (2013)
Postava drsného, vtipného a starostlivého Sama Rockwella mě dost bavila.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Jedničku to převálcovalo na plné čáře, ovšem dokonalé to nebylo.
Tenká modrá linie (1995) (seriál)
Dost mi u toho vadí ten dabing Labuse, jinak bych k tomu žádné jiné připomínky neměl. V originále mnohem lepší. Rowan Atkinson v roli podivína, který konečně řekne více jak jednu větu. Skvělý seriál na pobavení.
Godzilla (1998)
Od začátku až do konce jsem jí fandil..
Vetřelec ³ (1992)
Po úžasné jedničce a skvostné dvojce bylo jasné, že třetí pokračování už takový spád mít nemůže, nemělo. Nové prostředí, souboj jednoho vetřelce proti 25 věznům, kde pouze jeden spolu s nesmrtelnou Ripleyovou přežil.
Vetřelec (1979)
Píše se rok 1979, Ridley Scott posílá do kin svůj druhý velký snímek nazvaný Vetřelec. Nikdo nepředpokladá, že by to mohlo mít až takovýto úspěch, ani sám Scott. Otevírá brány do science-fiction filmů a jenom dokazuje, jak snadné je natočit film plný napětí, aniž by se muselo vlastně po celou dobu něco dít. Famozní!
Predátor 2 (1990)
Ikdyž moc často komentáře nepíšu, tak k tomuhle kousku prostě musím. Naprosto skvostná podívaná se sympatickým Danny Gloverem v hlavní roli. Nechápu, jak to muže mít takhle malé hodnocení. Pro mě je to film, který řadím do top10 nejlepších filmů vůbec. Předčil 1 snad ve všech směrech.
Stud (2011)
Porno ve 101 minutách. Čekal jsem od toho víc
Podfukáři (2013)
Naprosto geniální ztvárnění kouzelnické show.