Recenze (57)
Hypnotizér (2012)
Kniha omnoho lepšia (i ke(d to nie je vhodné porovnávať). A súhlasim s názorom, že seriál by bol vhodnejší, kedže toto neobsahuje z predlohy veľmi veľa (aj zaujímavých a drsných) fragmentov.
Skyfall (2012)
Nie som odborník na Bonda, ale toto na mňa nefungovalo tak ako som si prial. Tešil som sa na to a po úvodnej piesni to vyzeralo na poriadnu pecku. Tam to skončilo. Na zopár svetlých momentov priemerný akčný film s obsadením, ktoré ma dohromady iritovalo. Javera mam rád ako herca no teraz ani neviem čo si mám o tom myslieť, nie žeby hral zle, ale sral ma. Toto nie je záporná postava pre neho. V http://www.csfd.cz/film/226762-tahle-zeme-neni-pro-stary/ to bolo úplne iná káva negativity. Judi no comment. Druhýkrát nemusím.
Foo Fighters: Back and Forth (2011)
Zimomriavky sú tu na mieste. To Wembley muselo byť neuveriteľné.
Grizzly Man (2005)
Filmarina dobrá, no ten blázon mi liezol dosť na nervy. Nebol pri zemi a vôbec sa mi nepáčil jeho postoj k prírode. Myslel že pomáha medveďom no v celom snímku som nevidel ako by im pomohol. Maximálne tým, že im dal žrádlo - seba. Možno som cynický, ale prírode nepomôžeme tým, že budeme zo seba robiť to čo nie sme, v tomto prípade medveďa :D
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Toto hltám i s navijakom. 7. epizóda prvej série je možno jedna z najlepších seriálových častí vôbec. Veľmi blízko k dokonalosti
Warrior (2011)
Z filmov, ktoré som mal možnosť vidieť v roku 2011 je tento zatiaľ v prvej 3 určite. I keď tu niekto môže hovoriť o neoriginalite, alebo o predvídavosti deja.. nič to nemení na tom, že je to natočene geniálne. Ak by som to bral tak, že každý film musí byť zákonite niečím novým, tak je potom zopár desiatok filmov, ktoré sú dobré. 90%
Pelíšky (1999)
Silná vec veľmi. A jeden nemiestny dotaz, i vám sa Fuitová tak podoba na Juliette Lewis, keď bola mladá ? :D
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
bezchybné... nevhodná poznámka: však vtedy clint vyzeral jak wolverine dnes :D .. nie je to jackmanov otec nevlastny, alebo co ... s tou cigarou uplny Logan
Barbar Conan (2011)
Asi najväčšie sklamanie tohto roka zatiaľ. Miestami až primitívne nelogické scény. Veľmi slabé.
Senna (2010)
všetky slova su malo ... snad iba ... poučne, dojemne, tragicke, krasne, vynimočne, pozitivne, negativne atd. ... senna