Poslední recenze (31)
Sabrina - mladá čarodějnice (1996) (seriál)
Překvapuje mě tak nízké hodnocení. Tento seriál patří do mých nejoblíbenějších - a je tomu už tak dvacet let. Komplet jsem ho už viděla tak pětkrát. První série jsou nejlepší. Po odstěhování Sabriny na vejšku je to trochu horší - protože je méně prostoru pro Hildu a Zeldu. Taky Harwey je tam velmi málo a to je škoda. Všechno ale vyváží ten TOP poslední díl při kterém vždy umírám dojetím. Takhle má vypadat závěr seriálu. Každopádně je to veselý, milý seriál se super (čarodějnickou) tématikou. Trochu mě tam vždy irituje ta výchovná část - kdy se v závěru dílu vždy Sabrina trochu polepší a napraví :-DD. ale bez toho je to super.
Mrtví neumírají (2019)
Příběh by vydal tak na 10 minut a je natažený na 105 opravdu dlouhých minut. Je to pěkně natočeno, je tam tak 5 momentů kdy se i trochu pousmějete. Ale jinak nic. Šílená nuda, nezajímavý příběh, rozhodně nejnudnější film na kterém jsme byla v kině. Samozřejmě znám i horší filmy, ale ty jsem viděla doma, tak mi tolik nevadilo vyhodit dvě stovky na vstupné. Ani Bill Murray to nezachránil...
Vražda na jachtě (2019)
Ani moji 2 velmi oblíbení herci nedokázali tento film zachránit. Přitom námět je docela zajímavý, nevím, kde se stala chyba ale je to prostě nuda. Navíc Aniston a Sandler se k sobě prostě nehodí, nevěřím jim ten vztah mezi nimi.
Poslední deníček (3)
Královský víkend - 24.02.2012
Protože jsem chtěla něco trochu odlehčenějšího po Lincolnovi, vrhla jsem se na Královský víkend - s představou že půjde o historii v zábavnějším pojetí. Bohužel historie tam bylo minimum, ale protože jsem byla v sále úplně sama, užila jsem si zase příjemnou chvilku s filmem.