Poslední recenze (73)
Pražská 5 (1988)
Všechny povídky super. Monology Šteindlera mezi povídkami by mohly býti kratší a méně trapnější. Stejně tak psycho vsuvky dramatických divadel, které mi připadnou jak z jiného světa. Nicméně mám ráda tyhle starší české komedie, takže u mě 4*.
Lidská stonožka (2009)
Hodně nechutně zvrácený horor o úchylném německém chirurgovi, z jehož obličeje se mi dělalo zle již na začátku filmu. Nápad na lidskou stonožku byl excelentní, zvláště co se stravování a vylučování týče. Díky tomu se mi při pár scénách vážně zvedal kufr. A tu holčinu, která to jakoby "naštěstí" přežila, ovšem přišitá uprostřed lidské stonožky, nezbývá než litovat. Osobně horory, kde převládá nechutnost se stříkající krví moc nemusím, proto 3*.
Paranormal Entity (2009)
V některých částech filmu jsem se docela bála, nicméně je to zase jen napodobenina Paranormal Activity, proto **.