Recenze (130)
Zkurvená noc (2003)
11:11.
V pasti (2005)
Very Bitter Candy.
Královna (2006)
Royal Quality.
Krvavý diamant (2006)
Bloody good filmmaking.
Spojenec (2006)
Spike Man
Mariňák (2005)
Things to Do in Iraq When You're Bored to Death.
Experti (2006)
Die, Melounek, die!
Super Size Me (2004)
D@F. (Dead At Fastfood)
Saw 2 (2005)
Na plakatu sice dva prsty, ale jinak o jeden mene nez jednicka.
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Letopisy fantasy: Infantilita, naivita a neoriginalita.