Recenze (847)
Dvojník (1984)
Celkovo dosť ploché, aj by to rado zabŕdlo hlbšie a aj nie. Netvrdím, že to bolo vyslovene zlé, ale viaceré veci sa len nekonečne vliekli.
X (2022)
Poriadny šit s nesympatickými hercami a pesudodejom, ktorý je ozaj horor len dopozerať. Asi mali autori len jedinú úlohu, napchať sem čo najviac dnešných progresívnych trendov.
The Canal (2014)
Slabučké ako 10 krát prevarený írsky čaj. Kópec nudy. Hlavný predstaviteľ neuveriteľne nepresvedčivý.
Muž bez stínu (2000)
Za mňa dobré. Dej mal tempo, efekty boli výborné, ale herci až príliš ramboidní. Tým neublížilo nič, S rozesknutým bruchom zachránil hlavnú hrdinku a podobné úlety.
Ztracené město (2022)
Aj by som dal o hviezdu menej. Ale z úcty k Sandre jednu dám. Film to bol plochý, nezaujímavý brak. Dobrí černoškovia, ako vždy. Ale že na tento brak sa podujala aj Bullock, no hrozné. Jasné príležitostí ubúda, no i tak.
Crow Valley (2021)
Otrasná nuda. Výber hercov, dejová línia, hudba...
Vesmírná propast (2022)
Tak to bolo slabučké, nezáživné. Horor to bolo dopozerať. Možno najslabší ruský film čo som videl.
Slepice a kostelník (1950)
Tak čo sme si to sme si, ale ozaj také poníženie si Burian nezaslúžil. Buď bol totálne na mizine, ale už duševne upadol. Samotný film je odporná komoušská agitačná sračka.
Botostroj (1954)
Riadny šitík, to treba povedať. No nie že by sa nedalo veriť, že továrnik keď chce uspieť, tak musí aj cez "mŕtvoly" aby ho neprevalcovala konkurencia, ale zase až také extrémy! A tvorcovia to zabili anjelskými komoušmi, tým už len ozaj mohli namaľovať svätožiaru. A dorazila to správa z raja z CCCP od očitého svedka.
Vdova (2020)
Priemerné, napriek tomu pozerateľné. Niektoré veci nedotiahnuté do konca.