Oblíbené filmy (6)
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Tenká červená linie (1998)
Tenkrát na Západě (1968)
tohle snad ani nejde komentovat.
Pozemšťané (2005)
lidi se mě ptají:"proč nejíš maso?" "viděl/a si film earthlings? pochopíš pak." pro mě osobně nejsilnější filmový zážitek. hněv, soucit, pláč, zhnusení- you name it- žádné jiné médium to ve mě nevyvolalo tak silně. a ano- chci se zabít, abych to aspoň někomu na planetě ulehčil.
Pokání (2007)
anglie konce 30. let byla dost zvláštní místo. ale tenhle film je ten nejkrásnější a zároveň nejvíc znepokojující, co jsem kdy viděl..