Recenze (1 470)
Skvělé dobrodružství Billa a Teda (1989)
Tady každej píše, že je nutný sledovat to zhulenej. Neni to nutný. Ten film je skvělej i nezhulenej. Je to sice hrozná blbost, ale hrozně zábavná.
Kandidáti (2000)
skvělý politický drama, skvělí herci, Bridžis byl jako prezident jůesej hodně kůl týpek, ale trumfnul ho gery, kerej hrál slaboušskýho slizouna tak skvěle, že bych mu za to z fleku napařil voskara, až by se protočil na místě! Lahůdka.
Manéž Bolka Polívky (1987) (pořad)
Toto se nedá hodnotit jako celek, mohl by to někdo rozepsat na jednotlivý díly?
Plážový povaleč (2019)
debilní film.
Muž na mušce (1987)
Samozřejmě, že je to lepší než remake. Mnohem lepší. Bohužel, asi jsem jedinej, kdo to pozná. Neskutečně silnej film. Mimochodem, kterej pitomec překládal název toho rimejku? To neni žádnej Muž v ohni. To nemá s ohněm nic společnýho.
Kdyby ulice Beale mohla mluvit (2018)
Je těžký dát něčemu, co se strašně vleče a je nudný a navíc je tam všechno ve tmě, víc jak dvě hvězdičky.
Climax (2018)
hnus...jak to říkávál starej Danny Glover ve Smrtonosný zbrani? I´m too Old for this Shit!
Zkáza Dejvického divadla - Vládci loutek (2019) (epizoda)
Tendle díl nebyl úplně debilní jako ty předešlý, ty loutky to byl dobrej nápad a bylo to vtipný, ale proč tam proboha byl ten výbuch tý Melíškový? To byla zase totální trapárna. Kdo má představu o tom, že todle je vtipný, je fakt asi magor.
Zkáza Dejvického divadla - AIDS (2019) (epizoda)
tvl to je humor na úrovni kameňáku, si děláte prdel ne? Trapárna na entou.
Zkáza Dejvického divadla - Režisér (2019) (epizoda)
trapný dost