Recenze (31)
Slečna Marplová - Modrá pelargonie (2010) (epizoda)
Uvědomuju si, že dávám 5* spíš Christie než Mooreovi, ale nemůžu jinak. Ač nemám na tapetě doma kytky, radši se na ní nedívám.
Případ číslo 39 (2009)
Renée nemusim, film je totální béčko, ale bavil jsem se dobře. Někdo odpočívá u zhovadilejch komedií, já u béčkovejch hororů.
Buly (1992) (pořad)
Miluju sledování hokeje a rozhovory tipu: reportér: "Vyhráli jste 2-1. Jak byste mi zhodnotil zápas?" hráč: "No tak určitě...Vyhráli jsme 2-1. Kdybychom dali o gól víc a žádný další nedostali, tak jsme vyhráli 3-1." Mým "oblíbeným" prvkem v tomto pořadu je elektronická tužka, která dle mého názoru, akorát vyplňuje prázdné místo v přestávkovém programu. Dusík, Zajíc a Moravec jsou špatný! Záruba, Vichnar, Hosták, Pospíšil a Antoš jsou dobrý!
Městečko South Park (1997) (seriál)
Námrd!!!
Slečna Marplová - Mrtvola v knihovně (2004) (epizoda)
První film, který jsem viděl se slečnou Marplovou a zároveň první kniha, kterou jsem četl o slečně Marplové. Musím podotknout, že na Poirota to nemá a to z toho důvodu, že knihy s ním jsou, dle mého názoru, kvalitnější předlohou pro zfilmování. Nicméně se jedná o celkem solidní zfilmování knihy a mně se na to dobře koukalo.
Ztracený prapor (2001) (TV film)
Fajn film z první světový, ale ty dojemný kecy na konci si mohli ušetřřit.
Bitva o Hill 60 (2010)
Sledování tohoto filmu pro mě bylo opravdu silným zážitkem, ještě teď mi buší srdce napětím a stále musím přemýšlet nad osudy jednotlivců, kteří byli obětováni vyšším zájmům. Od australské produkce jsem toho příliš nečekal, musím však konstatovat, že jsem dlouho neviděl takhle povedený film o první světové válce. Kontrast nádherné australské idylky a zákopových hrůz ještě umocňuje sílu filmu.
Lidice (2011)
To se příliš nepovedlo. Roden, jako vždy, skvělej, ale ostatní herecké výkony slabší. První hodina filmu je nuda a dala by se o půlku zkrátit. Po shlédnutí filmu, jenž se týká lidické tragédie bych očekával, že budu celý večer po návratu z kina přemýšlet, jak hrozná událost to byla, ne dumat nad tím, co všechno šlo ve filmu udělat lépe. Kdybych nebyl čech, dal bych pravděpodobně o hvězdičku míň.
Carrie (1976)
Tak takhle jsem si Carrie rozhodně nepředstavoval - King ji popisoval jinak, ale chápu, že De Palma chtěl do filmu někoho, na koho se divák dokáže hodinu a půl se zájmem dívat, což Sissy Spacek rozhodně splňuje. Se ztvárněním fanatické mámy jsem byl spokojen, ale konfrontace kniha vs film vyzní jednoznačně pro knihu. Porovnával-li bych film s knihou, musel bych dát **. Kdybych knihu neznal, byly by z toho ****. Tak to hezky zprůměrujeme.
Vražedná terapie (2001)
Tak tohle byla fakt nuda! Od filmu jsem rozhodně čekal víc, protože námět zněl velmi slibně.